Użyteczność strony lub serwisu internetowego jest niezwykle ważna z kilku względów. Pierwszym z nich jest konwersja, czyli kluczowy parametr dla platform sprzedażowych. Kolejny to zadowolenie użytkowników, które bezpośrednio przekłada się na opinie. User Experience wpływa także na ponowne odwiedziny. Jeżeli użytkownik nie jest zadowolony ze sposobu funkcjonowania danej strony, istnieje duża szansa, że już nigdy nie będzie z niej korzystał.
Pierwszym etapem audytu UX jest briefing. Nasi eksperci muszą dokładnie poznać Twoją branżę, produkt lub usługę. Poznajemy też Twoje oczekiwania i ewentualne problemy, z którymi się borykasz. Szczegółowy briefing jest dodatkowo pogłębiany dzięki pytaniom dotyczącym użytkowników lub klientów. Chcemy dowiedzieć się jak najwięcej, dzięki czemu badanie użyteczności strony będzie efektywniejsze i bardziej dopasowane do wymagań. Jesteśmy nastawieni na konkretny cel, którym jest poprawa doznań płynących z użytkowania Twojej witryny.