Sprzedaż w Internecie stanowi coraz większą część dochodów zarówno dużych przedsiębiorstw, jak i niewielkich firm. Nic nie wskazuje na to, aby ta tendencja miała się zmienić, a wręcz przeciwnie. Obecnie coraz więcej osób nie wyobraża sobie życia bez zakupów w sieci. Administracja sklepu internetowego to absorbujące i przede wszystkim odpowiedzialne zadanie, które wymaga wiedzy i umiejętności. Zdajemy sobie sprawę, że nie wszyscy właściciele sklepów posiadają wystarczającą ilość czasu lub z innych powodów nie mogą się zajmować platformą.
Kompleksowa administracja sklepu internetowego oferowana przez firmę SoftWizard skupia się na skoordynowanym działaniu na wielu polach. Twój sklep otrzyma stałą opiekę specjalistów od programowania, grafiki, a także copywriterów tworzących unikalne treści. Dodawanie nowych produktów, aktualizacja informacji na stronie i podstronach, redagowanie opisów, dodawanie nowych grafik i zdjęć - to tylko wybrane usługi, które świadczy nasza firma. Wszystkie zlecone zmiany w sklepie zostaną wprowadzone natychmiast, dzięki czemu klienci otrzymują zawsze najświeższe treści.